כך תוכלו לקבל אשפוז בית מקצועי מטעם קופות החולים

אסתי פלד No Comments on כך תוכלו לקבל אשפוז בית מקצועי מטעם קופות החולים

ד"ר איתמר עופר נשיא ויו"ר חברת "צבר" לאשפוזי בית התראיין ל"מהדורה המרכזית" וסיפר על הכפלת שירות החברה לחולי קורונה והניסיון הרב שצברה החברה בשנה וחצי האחרונות באשפוזי הבית המקצועיים לחולי קורונה

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ד"ר איתמר עופר נדשיא ויו"ר החברה הרפואה "צבר" לאשפוזי בית, התראיין הערב (שלישי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והתייחס לאשפוזי הבית בתקופת הקורונה, "השלשנו את כמות האשפוזים בחורף האחרון. אנחנו היום מוכנים לתת מענה נרחב. לא תמיד אשפוז צריך להיות בבניין בית החולים, חשב להבהיר כי האשפוז לא עולה כסף זה במימון קופות החולים".

ד"ר עופר הסביר את חשיבות האשפוז בבית, "חשוב להבין שכל הרעיון של אשפוז בית זה לטובת המטופל, אם הכל יישמר בבית זה טוב. כל חולה שמגיע לרופא או למוקד ומאבחנים שהוא חולה בקורונה או מחלה אחרת וקורונה מוצע לו אפשרות להתאשפז בבית במקום בביה"ח ואחרי תהליך שלוקח 20 דק' שרופא גם שלנו מאשר אותו וגם הקופה המשפחה והמטופל נוסעים בחזקה הבייתה".

אחרי שהמטופל מגיע הבית, "תוך שעתיים שלוש אחות ורופא עושים קבלה ולוקחים את כל המדדיות הנדרשות וגם דימות אם צריך, וחשוב להבין שכמו כל מחלה שיכולה להחמיר או לרדת, ולכן כל יום יש ביקור רופא 7 ימים בשבוע".



0 תגובות